A mobil weblap 5 előnye

Úgy szoktuk mondani, hogy minden weblap mobiloldal egyben – csak van, amelyiket nem optimalizálták mobilra. Ettől még az Ön célpiaca ugyanúgy megnyithatja az oldalát mobilról, és csak akkor tudják meg, hogy nem mobilos az oldal, ha megpillantják a szétcsúszó dizájnt.

Ez magas lepattanáshoz vezet, tehát az elérés csökken. (A sok lepattanás a keresőpozíción is ront.) Ezt muszáj komolyan venni, mert piactól függetlenül a mobilos internetezés nő.
Mobilintenzívebb piacokon gyorsabban.

Mobil weblappal a teljes célpiacát ki tudja szolgálni, anélkül a mobilról netezőkről kénytelen lemondani.

És hogy mik a mobil weboldalak előnyei?

Minden weblap mobiloldal is, csak nem mindegyik optimalizált (5 érv a mobil weblap mellett).

1. Oldalon tartott látogató

Csak azt lehet vásárlóvá konvertálni, aki az oldalon marad lehetőleg minél tovább. Ezt a mobilos weboldal megadja.

2. Nagyobb felhasználói élmény

A cég gondolt rám is.”, gondolja a mobilos felhasználó, és boldogan böngészi a kényelmes, szépen megjelenő oldalt. A leggyorsabban és legolcsóbban így lehet pozitív márkaélményt adni. Ez pedig azért fontos, mert minden interakciónk kialakít valamilyen élményt: ha az ügyfélszolgálat lassan válaszol, akkor az ügyfél ezt összeköti a cég szolgáltatásának minőségével. Ha mobilról nem talál jó oldalt, akkor van egy rossz élménye a cégünkről.

3. Mobil SEO

A mobil keresőoptimalizálás más, mint az asztali gépeké, hiszen másra keresnek, más tartalom van, máshogy indexeli a Google. Ön akkor lesz megtalálható és indexelhető, ha van mobil weboldala. Ha nincs, akkor a célpiaca a konkurenseit fogja megtalálni.

4. Piaci előny

A mobil weboldalak terjednek ugyan, de még közel sem olyan eszköz, amit mindenki használ. Ez Önnek óriási előny, hiszen ha most lép, azzal számtalan konkurensét azonnal megelőzheti, hiszen ők még nem használnak mobil weboldalt. És a lemaradásukat nehezen fogják ledolgozni.

5. Csökkenti a marketingköltségeket

Bizonyára Ön is ki tudja számolni, hogy egy embert hány forintból ér el, egy ügyfelet milyen marketingköltségek árán szerez meg. Ha mobil weboldalt fejleszt, az ugyan egy azonnal jelentkező költség, viszont hosszú távon (ahogy eléri a látogatókat, őket pedig ügyféllé konvertálja) egyrészt visszahozza az árát, másrészt csökkenti az elérési költségeket. Csak egyszer kell lefejleszteni.

Gondoljon bele, hogy mennyivel olcsóbb egy mobil weboldalt fejleszteni, mint mondjuk félévente új brosúrát kiadni.

Ha felkeltettük érdeklődését, itt olvashat még többet a mobil weboldalak felhasználási módjairól.