Ami valójában elad

A szövegírás talán mind közül a legfontosabb eleme egy sikeres cég sikeres marketingkampányának. De nem muszáj marketingre szorítani – gyakorlatilag a cég minden megjelenését és kommunikációját profi szövegbe lehet önteni.

A szöveg az, ami elad. Ez kommunikálja az ötletet, a cég történetét, a termék előnyeit. Ez győz meg.

De mégis: mennyire fontos?

Nos, valószínűleg Ön is került már (és fog is kerülni) olyan helyzetbe, amikor egy potenciális ügyfélnek… vagy befektetőnek… vagy bárki érdeklődőnek el kell adni a terméket, prezentálni kell egy ötletet és úgy általában meg kell győzni valakit.

Végezzünk egy gondolatkísérletet.

Ön megjelenik az üzleti célú előadását megtartani. Alkalomhoz illően felöltözött, időben érkezik. Tudja, hogy a teremben kik ülnek és hogyan kell az ő nyelvüket beszélni. Tudja, hogy mit szeretne mondani.

Odaáll eléjük… és aztán egy szót sem mond.

Nos, így nehéz lesz sikerre vinni az előadást 🙂

Ugyanezen logika szerint képzelje el a híres oldalakat, ha szövegmentesítenénk őket. Mit kezdünk a Google-lal vagy a Facebookkal, ha nincs rajta mit olvasni?

Nos, hiába keresőoptimalizálja az oldalát… és hiába küld AdWords kampányokkal látogatókat az oldalára… és hiába költ a profi dizájnra… ha közben az oldal nem meggyőző. Persze, van rajta szöveg, de az sablonos: cégünk ekkor és ekkor alakult, minőségi megoldásokat nyújtunk és vállalati struktúránk fejlesztésére nagy hangsúlyt fektettünk… És így tovább.

Ez valóban szöveg, de van 3 gond is vele. Egyik az, hogy ezek sablonformulák, valaha mindenki így írt weboldalt, épp ezért a látogatók süketek erre. Másik az, hogy ez a cégnek és a vezetőségnek szól, tehát hogy a cég mennyire nagyszerű és miket ért el – pedig a szövegnek a látogatóról kell szólnia. Harmadik az, hogy ez nem meggyőző.

Önnek profi szövegre van szüksége ahhoz, hogy az oldal konvertáljon. Olyan szövegre, ami a látogatóhoz beszél közvetlenül, és ami érdekesen mutatja be a cég szolgáltatásait. Olyan szövegre, amit végigolvasnak, mert élvezhető (és a céghez illeszkedő) a stílusa. Ha nem olvassák el (mert mondjuk unalmas), akkor nem tudják meg, hogy miért kéne Önnel üzletelniük.

Mondok még jobbat: a szövegírás azonnal mérhető és nagyon gyorsan megtérülhet. Gondoljon bele, hogy egy-egy marketinganyag elkészítésével megbíz egy profi szövegírót – és az adott anyagot többen olvassák és pár százalékkal több megrendelést hoz.

A cég teljes kommunikációját (weboldaltól kezdve a névjegykártyák szövegezéséig) megírathatja profikkal – és tegyük fel, hogy csak ettől az egész cég hirtelen 30%-kal több ügyfelet szerez meg, a termékeket gyakrabban vásárolják és így tovább.

(A 30% egy konzervatív szám, hiszen nagyon sok mindentől függ, hogy mennyivel lesz sikeresebb az anyag. Tudok olyan hirdetésről, ahol a konverziót 1600%-kal növelte meg egy profi szövegíró, magyarul a cég 16-szor több terméket adott el azzal a hirdetéssel. Semmin nem változtattak, csak a régi hirdetést lecserélték egy olyanra, amit profi szövegíró írt.)

Ha úgy gondolja, hogy Önnek is hasznára válna a szövegírás, akkor írjon nekünk. Ismerünk profikat és összekötjük Önt velük.

Fontos, hogy ezt nekünk jelezze. Ezeknek a szövegíróknak rendszerint annyi munkájuk van, hogy csak ajánláson keresztül fogadnak már ügyfeleket.

A konkurenciája nem fog eljutni hozzájuk, mert Önt ajánljuk, és nem őket.